Tuesday, August 07, 2007

Berikan Aku Semangat!

Entry kali ni, tak nak bebel banyak. Sahabat saya kata, saya suka membebel. Saya suka membebelkah? Rasa macam tak.. hehe =p

Entry ni, saya nak upgrade komen sahabat saya yang memberi kata-kata motivasi pada saya menjadi sebuah entry blog syauqah-el-wardah ini.

Komen yang di'upgrade' atau dinaik tarafkan;
ALLAH xmembebani seseorang melainkan sesuai dgn kesanggupannya…- AL BAQARAH 286

adik kak kena kuatkan smgt ekk..jgn give up deh!!..jatuh bangun.. pasang surut..
kadangkala di ats.. di bwh..jika sering dipuji.. namun sebaliknya ade juge tempias dari bidasannye..

anggap semuanya cabaran..rahmat ujian..dariNYA..
as alwizz kak remind..dik kena balance study + program..
mmg both aulawiyat.. but kena bijak manage time..huhu..

windu kak dik pulak ni..

ala kullihal..keep up ur work dik..
la tahzan.. insyaallah..ubat segala duka.. sujud padaNYA..

kite doa+mUnajat same deh..moge dipermudahkan segala urusan
ukhrawi wa duniawi..

amin..amin..amin..

sayang dik sOkmO -------<@

Siapa yang post komen ni? Anda tahu siapa anda dalam hidup saya. Syukran ya Allah kerana kurniakan mereka yang menyayangi saya dalam hidup saya selain keluarga MakAbah AbangAdik-adik dan Tok yang selalu menjadi tempat gelak ketawa dan air mata, suka dan duka, lara dan hiba, seronok dan kecewa saya.

Terima kasih kepada semua yang menyayangi saya. Baru saya tahu, masih ada yang sayang kepada saya.

(Orang kata, 'sayang' perlu sentiasa diungkapkan kepada mereka yang disayangi supaya mereka tahu, kita sayang kepada mereka... Betulkah macam tu? Cuba ungkapkan kepada mereka yang tersayang, dan rasailah gelombang atau auranya... kemudian, cuba ucapkan sayang pada Allah Al-Rahman, dan anda juga akan rasai sesuatu yang berbeza.... nyaman dan damai...)

Ungkaplah dengan seikhlas hati.

Terima kasih, semua. (^_^)/

.:: cahaya_anugerahku ::.
.:: syauqah-el-wardah ::.

5 comments:

CerminDiri said...

salam kehidupan,

kita semua akui bahawa setiap orang ada hebat dan kurangnya. cuma terpulang pada diri sendiri mencanainya.

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

slm ..
wani..lamanya nak tunggu..
nway,selamat kembali..;P

awak dah rajin online, senang senang sket nak tau pkembangan..

apepun jgn lupa..u hv ur naqibah out there, the good listener eventhongh she's not really a good sister..haha

em,mcm tau je komen 1st 2 dr sape..kalu betul, i'm not prefer it to be happen again..
juz for the benefit of both of u..

syauqah-el-wardah said...

Oh kak Riyah..
syukran..

yes! wani ada kakak yang sediang mendengar cerita wani... ^_^

nanti akak pula yang tak larat nak dengar wani bercerita.. he2

Anonymous said...

tak best...

hehehe

=)






















+