Sunday, January 31, 2010

Jemputan ke Majlis Meraikan Ikatan Baitul Muslim Hazmin & Hazwani

Bismillahirrahmanirrahim.

Alhamdulillah, bersyukur ke hadrat Allah SWT yang telah melimpahkan rahmat serta 'inayah-Nya ke atas kami dan anda yang sedang membaca blog ini. Juga buat semua manusia & seluruh makhluq yang sentiasa dikasihi Allah yang Maha Pengasih. Selawat dan salam yang penuh sejahtera buat junjungan mulia RasulaLlah SAW, kekasih Allah dan yang kita rindui. Buat keluarga & seluruh kerabat baginda SAW.

Kesyukuran ini kami panjatkan seagung-agungnya kepada Allah SWT dan penghargaan paling tinggi kami ucapkan kepada kedua-dua Bonda dan Ayahanda kami yang meredhai dan sentiasa mendoakan hubungan kami berterusan dengan baik. Inilah kemuncak pertautan hubungan dua hati dan dua buah keluarga yang bertemu di atas jalan dakwah dan ibadah kepada-Nya, insyaAllah.

Justeru, saya mewakili Bonda, Ayahanda, dan Nenda sekeluarga, serta bakal suami saya dan keluarganya menjemput saudara mara, sahabat handai, rakan taulan, dan seluruh kenalan alam maya ini ke majlis meraikan ikatan baitul muslim kami, insyaAllah seperti yang tercatat pada e-card di bawah ini. Semoga kehadiran kalian membawa rahmat dan keberkatan di majlis kami.

Sila klik pada gambar untuk lebih jelas.

Pelan lokasi ke rumah saya di Kuala Muda, Pulau Pinang.


Pelan lokasi ke rumah Zu Hazmin di Simpang, Perak.


1 comment:

acu said...

wani, teringin nak pi..tapi jauh benor..=)
kalau tak berkesempatan, tengok gambar je la nanti..jgn lupe posting gambar byk2 ye