Wednesday, December 24, 2008

Selamat datang buat diriku

Selamat datang buat diri sendiri ke Semeser 2, sessi 08/09 di Taman Ilmu dan Budi.

AlhamduliLlah. Keputusan imtihan semester lepas telah disemak dan berkat pertolongan Allah SWT dan doa-doa mereka yang menyayangi Syauqah, natijah yang tidak disangka-sangka telah dikurniakan oleh-Nya kepada Syauqah. Syukran ALLAH, terima kasih Mu'allimin mu'allimat, MakAbah Tercinta, Adik-beradik kandung dan Jamaah, sahabat-sahabat dan semua yang mendoakan Syauqah.

Semester ni bermakna Syauqah dah menginjak ke tahun akhir di Hadiqatul Ilm wal Fadhilah ni. Maknanya, lengkaplah tiga kali Pilihanraya Kampus yang sepatutnya Syauqah lalui. Tapi PRK yang diunggu-tunggu tidak muncul. Malukah dia? Atau telah mati dibunuh tangan-tangan kejam? Hmm... Syauqah masih ternanti-nanti dan berharap PRK akan muncul lagi semester ini. Syauqah bukan apa, PRK kan hak mahasiswa.

'Ala kulli hal, Syauqah nak mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan setinggi-tinggi tahniah kepada semua sahabat-sahabat sebatch dan yang senior dan junior yang telah selamat mendirikan rumah tangga (bait muslim insyaALLAH) sepanjang cuti semester 5 minggu tu. Semoga diberkati ALLAH SWT. Syauqah tak dapat pergi atas sebab jauh dan yang mana sempat pergi tu, AlhamduliLlah.


Selamat meneruskan perjuangan di medan jihad masing-masing!

No comments: